.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با حضور وزير تعاون، نمايشگاه عرضه توانمندي‌ها در گرگان افتتاح شد

نمايشگاه عرضه توانمندي‌ها و توليدات بخش تعاون در گرگان با حضور وزير تعاون افتتاح شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، محمد عباسي شامگاه دوشنبه در حاشيه ديدار از اين نمايشگاه، برگزاري نمايشگاه‌ها با حضور تعاوني‌ها را بسيار مفيد ارزيابي كرد و اظهار داشت: هدف اصلي از برگزاري اين نمايشگاه‌ها، گسترش فرهنگ استفاده از محصولات تعاوني‌ها در بين مردم و ايجاد ارتباط بين بخش‌هاي مختلف توليد، توزيع و مصرف در اين بخش و همچنين آشنايي تعاوني‌ها با فعاليت‌هاي صورت گرفته در ساير استان‌هاست.
وي با بيان اينكه بر اساس سند چشم‌انداز 20 ساله بايد تا سال 1404، 25 درصد اقتصاد كشور به بخش تعاون واگذار شود، خاطرنشان كرد: بايد بر اين تصور كه اشتغال تنها در حضور در بخش‌هاي دولتي معنا مي‌شود خط بطلان كشيد و جويندگان كار را به تشكيل تعاوني تشويق كرد.
عباسي يكي از مهمترين وظايف و فعاليت‌هاي وزارت تعاون را ترويج فرهنگ تعاون در كشور عنوان و تصريح كرد: در صورتي كه تشكيل و عضويت در تعاوني‌ها به صورت فرهنگ در بيايد بخش اعظم مشكل بيكاري كشور مرتفع خواهد شد.
وي بيان كرد: توسعه فرهنگي تعاون، شناسايي زمينه‌هاي جديد با قابليت ورود بخش تعاون و حمايت از گسترش تعاون، ايجاد فرصت‌هاي شغلي جديد در بخش تعاون، افزايش سرمايه اجتماعي تعاون، ايجاد شبكه تعاون ازجمله برنامه‌هايي است كه بايد به صورت جدي از سوي مسئولان استان‌ها در بخش تعاون پيگيري شود.
وي تصريح كرد: همچنين شناسايي زمينه‌هاي جديد با هدف ورود بخش تعاون و حمايت از گسترش آن، افزايش بهره‌وري در تعاوني‌ها و افزايش سطح پوشش تعاوني‌ها از ديگر برنامه‌هايي است كه بايد پيگيري و اجرا شوند.
نمايشگاه عرضه توانمندي‌ها و توليدات بخش تعاون با حضور تعاوني‌هاي برتر و نمونه هفت استان گلستان، تهران، خراسان‌رضوي، خراسان‌شمالي، سمنان، گيلان و مازندران در گرگان، به مدت دو روز در گرگان جنب هتل راه و ماه برپا خواهد بود.
در اين نمايشگاه 150 غرفه در اختيار تعاوني‌هاي قرار گرفته است كه نزديك به نيمي از غرفه‌ها مخصوص تعاوني‌هاي استان گلستان است.
شركت‌هاي شركت كننده در اين نمايشگاه شامل تعاوني‌هاي صنعتي، كشاورزي، معدني، خدماتي، توليدي، تأمين نياز توليدكنندگان و مصرف‌كنندگان است كه دستاوردهاي خود را در اين نمايشگاه به نمايش گذاشته‌اند.
بازديد از اين نمايشگاه براي عموم آزاد است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.074 seconds.